Uusperheneuvonta

Elämä uusperheessä on aivan omanlaistaan. Moninaisten perhesuhteiden kirjo luo arjelle omat haasteensa ja sävynsä. Uusperheen perusta on vanhempien välinen suhde. Tarjoamme uusperheen vanhemmille maksutonta, voimavarakeskeistä neuvontaa uusperhetilanteissa. Tapaamisilla keskustellaan luottamuksellisesti vanhempien esille nostamista aiheista ja mietitään yhdessä, millaisia ratkaisuja voisi arjessa tehdä parisuhteen ja vanhemmuuden hyvinvoinnin tueksi.

Tapaamiset voidaan toteuttaa etäyhteyksin Zoom-palvelussa, MLL Kaakkois-Suomen piirin Lappeenrannan toimistolla tai erikseen sovitussa paikassa Etelä-Karjalan alueella. Tapaamiset ovat vanhemmille maksuttomia ja kestoltaan 60-90 min.

MLL Kaakkois-Suomen piirin perhesuhteiden tuen koordinaattori Marjaana Peronmaa toimii ohjaajana tapaamisissa.

Lisätietoa ja ajanvaraukset:

Marjaana Peronmaa koordinaattori 050 358 8394 marjaana.peronmaa@mll.fi