Perhekahvilatoiminta

Perhekahvilat ovat kaikille lapsiperheille avoimia kohtaamispaikkoja, jotka tarjoavat vanhemmille mahdollisuuden tavata samassa elämäntilanteessa olevia, sekä vaihtaa ajatuksia heidän kanssaan. Lapset saavat perhekahvilassa seuraa ja mukavaa tekemistä. Perhekahvilat ovat maksuttomia ja ovet ovat avoinna kaikille lapsiperheille - vauvasta vaariin.

Mikäli kaipaat lisätietoa tai olet esimerkiksi kiinnostunut toimimaan vapaaehtoisena perhekahvilassa, ota yhteyttä paikallisyhdistykseesi tai piirin työntekijään (yhteystiedot alla).

Henna Karhu koordinaattori 050 477 8444 henna.karhu@mll.fi Vastuullani on paikallisyhdistysten ammatillinen tuki ja koulutus sekä yhdistystoiminnan kehittäminen. Työskentelen koko Kaakkois-Suomen alueella.