Uusperheneuvonta

Uusperheen muodostumista edeltää useimmiten ero ja sen perustana on uusperheen vanhempien välinen suhde. Elämä uusperheenä asettaa haasteensa arjessa moninaisten perhesuhteiden vuoksi. Tarjoamme maksutonta, voimavara- ja ratkaisukeskeistä neuvontaa uusperhetilanteessa. Tapaamisilla keskustellaan luottamuksellisesti vanhempien esille nostamista aiheista ja mietitään yhdessä ratkaisuja arjen tilanteiden ratkaisemiseksi.

Tapaamiset voidaan toteuttaa etäyhteyksin Zoom-palvelussa, MLL Kaakkois-Suomen piirin Lappeenrannan toimistolla tai erikseen sovitussa paikassa Etelä-Karjalan alueella. Tapaamiset ovat vanhemmille maksuttomia ja kestoltaan 60-90 min.

MLL Kaakkois-Suomen piirin perhesuhteiden tuen koordinaattori Marjaana Peronmaa toimii ohjaajana tapaamisissa.

Lisätietoa ja ajanvaraukset:

Marjaana Peronmaa koordinaattori 050 358 8394 marjaana.peronmaa@mll.fi