Arjen apua lapsiperheille

Mannerheimin Lastensuojeluliiton (MLL) kouluttama luotettava hoitaja huolehtii lapsen turvallisuudesta, hoidosta ja viihtymisestä vanhempien ohjeiden mukaan.

Perhe voi tilata lastenhoitoapua mille vuorokauden ajalle tahansa esimerkiksi kun:

• vanhemmat ovat työmatkalla, kokouksessa tai opiskelemassa
  • vanhemmat haluavat hetken hengähtää, harrastaa tai viettää aikaa yhdessä

MLL:n välittämät hoitajat eivät ole työsuhteessa Mannerheimin Lastensuojeluliittoon, sen piirijärjestöihin eivätkä paikallisyhdistyksiin. MLL:n tehtävänä on kouluttaa, tukea ja ohjata sekä välittää hoitajia perheille. Perhe tilaa itse palvelun, toimii hoitajan työnantajana ja vastaa työlainsäädännössä määrätyistä työnantajavelvoitteista. Hoitaja puolestaan vastaa työntekijän velvoitteista. Lisätietoa saat välitysjärjestelmän nettisivulta ja Vanhempainnetistä.

Hoitajien tilauksen voi tehdä:
soittamalla hoitajavälitykseen p. 044 030 3301, arkisin klo 10-12 tai internetistä https://www.elastenhoito.fi/, jolloin sinun täytyy olla rekisteröitynyt käyttäjä.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Voit tilata hoitajan, kun asut jossakin seuraavista kunnista:
Kouvola, Kotka, Hamina, Virolahti, Miehikkälä, Pyhtää
Lappeenranta, Imatra, Taipalsaari

Rekisteröidy nettipalvelun käyttäjäksi

Tilaa hoitaja netissä, rekisteröityneet käyttäjät

Piritta Lirkki koordinaattori 050 472 5125 piritta.lirkki@mll.fi