Someluotsit

Someluotsina toimit MLL Kaakkois-Suomen piirin Kaakon äipät ja iskät -Facebookryhmän moderaattorina ja sisällöntuottajana. Ryhmä on yhteisöllinen ja vertaistuellinen ryhmä alueen äideille ja isille, mutta sinne ovat tervetulleita myös lasten ja lapsiperheiden parissa työskentelevät ammattilaiset ja vapaaehtoiset. Someluotsina toimit vapaaehtoistyössä kotoa käsin. Voit hyödyntää omaa aiempaa osaamista somessa, sekä tarvittaessa oppia uutta perehdytyksen ja käytännön toiminnan kautta.

Kaakon äipät ja iskät -Facebook ryhmä.

Someluotsina olet oikeutettu piirin vapaaehtoisille tarjottaviin koulutuksiin, virkistyksiin ja vertaistukeen. Lisäksi tarjolla on jatkuva koordinaattorien ammatillinen tuki.

Kevään 2024 koulutukset

• Perjantaina 15.3. klo 9-12
  • Maanantaina 18.3. klo 12-15

Järjestämme koulutukset etäyhteydellä Zoom-palvelun kautta. Valitse itsellesi sopiva ajankohta ja ilmoittaudu koulutukseen Tuijalle: tuija.anttila@mll.fi tai p. 050 5233984

Koulutusten lisäksi perehdytämme uusia vapaaehtoisia toimintaan kiinnostuksen mukaan. Jos haluat lisätietoa toiminnasta, niin ota meihin yhteyttä!

Ota yhteyttä:

Noora Kovanen Koordinaattori 050 4662642 noora.kovanen@mll.fi