Möllö Pöötisen leikkipolku

Leikkipolku sisältää perheelle omatoimisesti kierrettäviä rastitehtäviä luonnossa. Rasteilta löytyy QR-koodeja, joten kannattaa varata mukaan puhelin koodien avaamiseen. Voit ladata sovelluksen QR-koodien lukemiseen esimerkiksi Play Kaupasta tai AppStoresta.

Leikkipolku toteutettiin keväällä 2021 leikkiviikon aikana yhteistyössä perhejärjestöjen ja Kaakkois-Suomen alueen kuntien kanssa.

Möllö Pöötisen talvipolku

Möllö Pöötisen talvipolku toteutettiin talvella 2021 yhteistyössä Lappeenrannan kaupungin Vipinää ja Kipinää -hankkeen sekä LAB ammattikorkeakoulun sosionomiopiskelijoiden kanssa.

Materiaalit ja ohje:

Möllö Pöötisen tulevaisuuspolku toteutettiin syksyllä 2020 Lapsen oikeuksien päivän yhteydessä yhteistyössä  MLL Lappeenrannan yhdistyksen, Lappeenrannan kaupungin Vipinää ja Kipinää -hankkeen sekä LAB ammattikorkeakoulun sosionomiopiskelijoiden kanssa.

Materiaalit ja ohje:

Möllö -rastit

Lähde luontoseikkailulle yhdessä pöllö Möllö Pöötisen kanssa! Lataa materiaalit ja ohjeet täältä: