Toiminta poikkeusoloissa

Perhesuhteiden puhelin

Ero- ja parisuhdehankkeen koordinaattorit ovat tavoitettavissa puhelimitse kun tarvitset kuuntelijaa tai tukea. Puhelintuki palvelee Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan alueilla arkisin klo 13-15.

Kymenlaakso:
Satu p. 050 513 9553
Saara p. 050 523 3984

Etelä-Karjala:
Marjaana p. 050 358 8394
Noora p. 050 466 2642

Kaakon äipät ja iskät -ryhmä Facebookissa

Perhesuhdetoiminnan koordinaattorien ylläpitämä Facebook-ryhmä, joka on suunnattu Kaakkois-Suomen alueella asuville vanhemmille. Ryhmään pääsevät myös he, jotka toimivat työssään tai vapaaehtoisena perheiden parissa. Ryhmässä jaetaan vertaistukea, ystävystymme, autamme ja tsemppaamme toinen toisiamme.

Äipät ja iskät -etäkahvit Zoomissa

Äipät ja iskät – kahvit ovat MLL Kaakkois-Suomen piirin Perhelaituri –etäkohtaamispaikka Zoom-palvelussa. Aamu– ja iltakahvit ovat ammattilais- ja asiantuntijavetoisia tapaamisia, jotka ovat avoimia kaikille. Pääset liittymään kahville linkin kautta, jonka saat Kaakon äipät ja iskät – ryhmästä Facebookista tai koordinaattoreilta sähköpostiisi.

Seuraavat äipät ja iskät -kahvit Zoomissa:

Seuraavat iskä-kahvit Zoomissa: