MLL:n jäsenpäivä Tykkimäen huvipuistossa 8.7.

29.6.2021

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Torstaina 8.7. vietetään MLL:n jäsenpäivää Tykkimäen huvipuistossa klo 11.00-15.30.

MLL:n jäsenet saavat tuona päivänä kaikista rannekkeista 5 euron alennuksen näyttämällä kassalla sähköistä jäsenkorttia. MLL:n jäsenkortti löytyy sähköisenä Oma MLL -palvelusta.

Ohjelmassa luvassa:

• Klo 12.00 ja 14.00 Möllö-disco - esiintyjinä Hepokönkään Höppänä ja Olivia Carpelan
  • Möllö Pöötisen rastirata
  • Sammakkopeli ja onnenpyörä

MLL:n Kaakkois-Suomen piirin telttapiste sijaitsee Kusti-Cafen vieressä.  Pisteellämme pystyt liittymään MLL:n jäseneksi. Päivän aikana saatavilla myös laitekummeja, jotka käyvät lasten kanssa laitteissa.

Tule tapaamaan piirimme väkeä ja iki-ihanaa maskottiamme Möllö Pöötistä. Nähdään siellä!

Lisätietoa: maiju.vesa@mll.fi  p. 050 302 0269